sâmbătă, 14 decembrie 2013

Important in viata... (2)

Şi ma simt în siguranţă în braţele lui, la pieptul lui ... mă simt în siguranţă atunci când e lângă mine, şoptindu-mi cuvinte frumoase... Dar mai presus de toate, mă simt în siguranţă atunci când simt cum lumea se termină la o îmbraţişare de-a lui... eternă !

-

M-am săturat să mă amăgesc cu gândul că oamenii chiar sunt buni, ţin la cei din jurul lor ... că iubesc cu adevărat.
M-am săturat să mă amăgesc cu gândul că o sa fie bine ... nu , nu o să fie bine atâta timp cât sunt înconjurată de hiene, nu de oameni.
M-am săturat să mă amăgesc cu gândul că oamenii vor privi în sufletul meu, nu la aspectul meu... ceea ce e total greşit.
M-am săturat să mă amăgesc !

-

Tu eşti frumoasă ! Tu nu te crezi frumoasă, dar eşti ! Tu eşti viaţă, speranţă , iubire ...
Tu esti deşert pentru mine atunci când plângi , închisoare atunci când te închizi în tine , savană atunci când zâmbeşti necontenit ... eşti vis !
Tu esti specială, pentru că eşti tu , o fiinţă uimitoare, un uragan de sentimente, neîmpartăşite sau dureroase , tu esti minune , ardoare , perfecţiune , blândeţe ... prin simplul fapt ca esti TU !
Regăseşte-te în aceste cuvinte , pentru că despre tine scriu ... despre tine fiinţă frumoasă !

-

E adevărat ca trebuie să ai încredere doar în tine , în nimeni altcineva... dar oare putem face asta ? Să ştim că suntem singuri , şi să trăim asa ?! Nu cred... şi de aceea trăim intr-o adevărată minciună .

-

Şi la un moment dat , îţi dai seama că tu eşti cel mai bun prieten al tău , pentru că tu eşti de încredere, pentru că tu poţi fi diferit, poţi privi cu alţi ochi , pentru că tu eşti sincer , pentru că în tine poţi avea încredere.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.