sâmbătă, 21 decembrie 2013

Am revenit cu noile achizitii de la Zenda !

Bună ! N-am mai postat de ceva vreme ... şi m-am gândit să-mi incep iarăşi activitatea cu părerea mea despre noile hănuţe de la Zenda.

Uitaţi ce mi-am comandat :

1. O bluziţă foarte drăguţă care poate fi purtată  iarna , primavara , cât şi toamna . Preţ 47 lei ( redus 23 lei) , Preţul este foarte, dar foarte avantajos... materialul este de calitate , este croit lejer şi este plăcut la atingere . 

2. O altă bluziţă care este puţin transparentă , nu indecentă ci doar dă o nuanţă de mister şi puţin sexy. Mi se pare potrivită pentru o iesire cu prietenii , la fel are un preţ avantajos 47 lei ( redus 33lei) .

3. Am mai achiziţionat doua rochii la pretul de numai 21 lei fiecare ! Nu mă aşteptam să fie aşa bune la acest preţ, materialul este uşor elastic , puţin gros , sunt croite foarte frumos şi culorile sunt superbe . Sunt foarte comode şi m-au surprins foarte plăcut.



4. Mi-am luat şi o pereche de cercei care sunt foarte frumosi şi se potrivesc cu bluzitele . Preţ 4 lei 

Iniţial nu prea mă încânta ideea unei comenzi pe internet, şi nici nu ştiam la ce să mă aştept , pentru că preţurile mi se par foarte accesibile... dar am rămas foarte plăcut surprinsă şi astazi am facut încă o comandă :)) . Nu vă spun incă ce am mai comandat dar voi posta în curând părerile despre noile hăinuţe. Acum este momentul adevărului : am avut noroc la prima comandă sau chiar Zenda este firma perfectă ?! Vă voi anunţa de îndată ce va sosi comanda ! O zi bună , şi aştept întrebări şi păreri. Vă pup! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.