joi, 18 iulie 2013

Filme si seriale .

    Prima mea postare, primul meu gand asternut aici, pentru voi. Nu am experinta, am s-o dobandesc pe parcurs.
Ma gandeam ca in prima mea postare sa vorbesc despre filmele si serialele care m-au fascinat si pe care le recomand, ca doar na ! In materia aceasta ma pricep cel mai bine. Sa incepem!

Filme...



1. A walk to remember
 
    Superb! Daca vrei sa vezi cum poate iubirea sa schimbe un om atunci acest film este alesul! Am plans foarte mult la acest film, deoarece finalul nu era asa cum mi-am imaginat. Eu obisnuita cu filme numai cu sfarsit fericit, acest film mi-a dat peste nas!




2. The Notebook

   Cel mai cel ! Nu am crezut ca exista un film care ma poate face sa plang mai mult decat A walk to remember...ei bine, m-am inselat! Toata poveste a inceput cu o dragoste la prima vedere, impotriva careia erau parintii fetei. Eiii bine ,pe parcursul acestui film dragostea lor ramane la fel de puternica, ii face sa treaca peste orice obstacol, chiar si al unei boli... Nu exista cuvinte care sa descrie sentimentul pe care l-am avut la sfarsit... Superb!

Seriale...




1. The good wife

Imi place foarte mult acest serial, in primul rand deoarece este vorba despre avocati, iar in al doilea rand pentru ca actorii joaca excelent!!! Este plin de intriga , este bine gandit dar nu la fel ca urmatorul.





2.Revenge
In niciun caz nu ai vrea sa te pui cu furia acestei protagoniste! Emily isi joaca perfect rolul fiind dusmanul rabdator, dar fatal! Acest serial este foarte complex din punct de vedere al actiunii deoarece fiecare episod are ceva ascuns...mereu afli cate un secret atunci cand credeai ca ai aflat totul, aici nimeni nu poate avea incredere deplina in nimeni, aici toti au un scop, si fac orice, orice pentru al dobandi. Astept cu nerabdare urmatorul episod!!!
Acestea sunt recomandarile mele pe langa cele prezentate : Seriale: Prison Break, Desperate Housewives, Lie to me, Fringe... Filme: Safe Garden si The courious case of Benjamin Button .

Pe tine ce film sau serial te-a impresionat? De ce ? 

20 de comentarii:

  1. Mi-a placut si mie A walk to remember, dar e foarte trist :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a plăcut A walk to remeber. Si ador serialul A good wife :)
    Succes cu blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super blogul apreciez munca ta sunt super si filmele pe care le-am vazut si nu ma satur sa le mai vad

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmele ( incluzandu-l si pe The curious case of Benjamin Button)sunt superbe si merita vazute! Bafta cu blogul si astept si alte recomandari! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-au placut foarte mult A walk to remember si The Notebook, la seriale incearca si One Tree Hill :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandare! Am sa tin cont. :*

      Ștergere
  6. Imi place blogul tau cum ti l-ai aranjat, te astept si pe al meu, si eu sunt noua in blogosfera :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Și mie mi-au plăcut mult Prison Break și Lie to me. Revenge plănuiesc să urmăresc și eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te sfatuiesc sa te uiti cat mai curand la Revenge, este super! :*

      Ștergere
  8. The Notebook m-a impresionat . Sfarsitul a fost trist , dar superb :)

    RăspundețiȘtergere
  9. "A walk to remember" l-am vazut cand eram in liceu si m-a impresionat, am foarte clar in minte scenele din film si inca am in calculator melodia cantata de Mandy pe scena in film.
    PS: o sugestie de film romantic pe care eu l-am vazut de zeci de ori fara sa ma satur - "If Only"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa tin cont de recomandare! Multumesc!! :*

      Ștergere
  10. Nu am sa uit niciodata filmul A walk to remember, este genial, dar si foarte trist, si cred ca l-am vazut de zeci de ori, si il voi revedea ori de cate ori voi putea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciubotariu Cristina Diana19 iulie 2013, 04:53

    A walk to remember m-a impresionat :x

    RăspundețiȘtergere
  12. mie mi plac cele indiene ca sunt de dragoste si te face sa visezi ,bn dar nu toate sunt de dragoste,iar la cele indiene am vazut multe finaluri triste la care nu te asteptai

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.