vineri, 19 iulie 2013

Achizitii de la MiniPrix !

     Buna! Mi-am facut acum 2 zile o comanda la MiniPrix , iar astazi a ajuns cu bine la mine. O sa va arat ce produse mi-am cumparat si parerea mea despre ele.


Mi-am luat acest top care este exact ca in poza, culorile nu difera ( mi s-a intamplat asta odata ) . Materialul este foarte bun, bumbac si este elastic atat cat trebuie.
                                   Imi place! :)







Mi-am luat si acest top, care in realitate este mult mai frumos. Daca vrei sa iesi putin in evidenta, ei bine, acest top este solutia.
                          Foarte frumos! :)










Mi-am mai luat o pereche de colanti , o bustiera si inca 2 topuri. Sunt multumita de produsele de la MiniPrix + ca au fost foarte rapizi. Recomand!

Tu ai comandat vreodata de la MiniPrix? Ce parere ai despre calitatea produselor in raport cu pretul ? :*

7 comentarii:

  1. Sa le porti sanatoasa!

    Sormea comanda des de pe minipix, eu inca nu mi-am facut "curaj" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ei bine, nici eu nu comandam de pe net inainte...dar am facut primul pas cu MiniPrix si sunt incantata. Eu zic sa incerci :*

      Ștergere
  2. imi place primul top. eu sunt fana miniprix dar n-am mai comandat cam de multa vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu comand cam la o luna asa, dupa buget.. O reducere, una alta ;))

      Ștergere
  3. Sa le porti sanatoasa :)
    N-am comandat niciodata de la MiniPrix,dar am vazut ca au lucruri bune si accesibile ca pret :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar sunt accesibile la pret + ca fac reduceri marisoare, chiar de 80 % . :)

      Ștergere
  4. sa le porti sanatoasa,sunt dragute,mai ales primul top.eu nu mi am comandat

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.